Faceți căutări pe acest blog

marți, 27 noiembrie 2012

Carti pe care vi le recomand sa le cititi!

Buna ziua!
Sunt tot eu violet lilo si va voi spune un secret: sunt o mare cititoare.
Vreu sa va recomand niste carti pe care le-am citit si eu si mi-au placut foarete mult.
Clasa a 1-a   Povesti de PETRE ISPIRESCU, Povesti de H. C. ANDERSEN.
Clasa a 2-a   Insemnarile unei pustoaice de RACHEL RENEE RUSSELL, Marele Nate intaiul dintre pusti de LINCOLN PEIRCE.
Clasa a 3-a   Robinson Crusoe de DANIEL DEFOE.
Clasa a 4-a   Sa facem cunostinta cu Lola de ISABEL ABEDI.
O sa va povestesc  mereu despre cate o carte pe care am citit-o si v-am aratat-o si voua.
Maine o sa va povestesc despre Povesti de PETRE ISPIRESCU.
Lasati alte activitati si apucati-va sa descoperiti lumea magnifica a cititului.
La clasa a 2-a daca sunteti baiat va sfatuiesc sa incercati Jurnalul unui pusti de LINCOLN PIERCE.
As dori daca puteti sa puneti  cate un comentariu la fiecare postare.
 Multumesc!!!


Un comentariu: