Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 5 decembrie 2012

Mos nicolae

Un lucru:
Scuzati-ma dar nu stiu ce s-a intamplat cu pozele de ieri.
Acum Programul de azi este cu totul special deoarece este o mare sarbatoare.
Daca nu va dati seama despre ce vorbesc atunci cititi titlul de cateva ori apoi tipati atat de tare incat parintii sa creada ca a luat foc casa.
PROGRAM:
1.Scrisoarea
2.Cantece
3.Videoclipuri
SCRISOAREA:
                              Draga Mos Nicolae:
Eu ma numesc violet lilo pe blog(nu pot sa iti spun numele adevarat)si te rog sa ma intelegi ca eu nu prea ma tin de programul: daca esti cuminte vine mosu.Eu am 12 ani si am o inaltime de 150m(iti zic toate acestea special ca sa nu incurci cadourile, fiindca nu pot sa iti spun numele meu).Eu sunt o persoana sufletista si imi place culoarea maro(nu-i nimic daca tie nu iti place).Sunt o mare cititoare de aceea as dori sa imi aduci cartea INSEMNARILE UNEI PUSTOAICE(volumul 3).Nu iti face griji deoarece eu am citit deja celalalte doua carti.Si as mai dori un puzzle de vreo 55 de piese(stiu ca pare surprinzator fiindca fetele de varsta mea nu se mai joaca cu puzzalurile)cu o imagine cu pisicute s-au catelusi.Sper sa intelegi ca orice copil doreste multe dulciuri(aici ma las pe seama ta)asa si eu vreau cateva daca se poate.As indrazni sa te rog sa vii pana in ora 8:30(nu ca m-as culca)deoarece sunt foarte nerabdatoare sa vad ce imi vei aduce.
Cu drag si stima pentru ceea ce faci.
violet lilo!!!
Videoclip:


                    


      
Stiu ca nu sunt multe dar vreau sa va pregatesc o surpriza si mai mare.

CANTECE:
Ieri am lustruit ghetute
Cu-ale mele mici manute,
Mi-am pus fruntea-ntre pernute
Si asteptandu-te pe tine
Ca sa vii pe cai senine
Unde visele sunt pline,
Am pus gene peste gene
Insotit de bunul Ene.

Ma trezesc, intru in baie,
Si in baie si-n odaie
Unde-a pus Mos Nicolae
Rostuiri in toate cele,
Roua luminii din stele,
Tot felul de acadele,
Jucarii si fructe coapte
De aproape de departe...

"Buna dimineata"-i spun,
Multumind de lungu-i drum,
Amintirea nu e fum,
Bucuria e-o minune
Creste-n copii, nu apune -
Nu apune-n ganduri bune,
Domnul harul i l-a dat -
Darnic Mos, cu-adevarat!

SCRISOARE CATRE MOS NICOLAE

S-asterne zapada la noi, peste sat,
Privesc pe fereastra
Si-afara-i ’noptat.

Te-astept ca sa vii,
De tine-am aflat.
Si sper eu din suflet
Ca nu m-ai uitat...
Mi-ar placea, Mos Nicolae,
Sa ma-ntalnesc cu tine,
Sa-ti spun o poezie
Si tu sa vorbesti cu mine.

Eu ghetele le-am pregatit,
Cu peria le-am lustruit!
Si-ai sa crezi de-ai sa ma vezi,
Ca, desi sunt tare mica
Eu chiar cred ca sunt voinica!

Una la stanga,
Una la dreapta
Si imediat perechea e gata!

Sunt curate, periate,
Ce mai...
Parc-ar fi impachetate!

Stau cuminti,
La locul lor
Si asteapta in pridvor,
Ca sa le gasesti usor.

Si cand eu ma voi trezi,
Langa ele eu voi fi.
Ca sa vad ce mi-ai adus,
Mosule cu barba alba,
Ce te-ai dus, te-ai dus, te-ai dus...

Du-te, mosule, si-apoi...
Sa te-ntorci din nou la noi!
Si poate ca-n al tau drum
Ai sa-l vezi pe Mos Craciun...

Spune-i ca va asteptam,
Sanatate va uram!
Anu’ acesta, cel ce vine,
Sa va fie numai bine!
Sa ajungeti pe la noi,
Tot mereu de sarbatori!  Multumesc mult si va doresc sa primiti cadourile pe care le doriti!!!


 
 
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu