Faceți căutări pe acest blog

duminică, 2 decembrie 2012

Firar sa fie!!!

Cred ca unii se intreaba de ce oftez.
Ei bine cui ii place sa mearga la scoala?
Si da stiu ca dupa ce petreci aproape 3 zile de lenevie uneori iti doresti sa inceapa Scoala dar asta in cazuri exceptionale.
Uneori chiar si eu vreau sa incep sa scriu si sa ma bucur dar cum se intampla mai mereu uiti de idee cand iti gasesti o ocupatie.
Lasand asta sper ca ati petrecut bine acest wekend neasteptat.
Acum sa trecem la ideea principala .
Ce va doriti de Craciun ?
Eu imi doresc un lantisor , un inel si un tablou.
Ce va doriti de Mos Nicolae?
Eu imi doresc volumul trei din Insemnarile unei pustoaice si multe fructe , dulciuri.
Ca tot vin sarbatorile este timpul pentru un anunt:
O sa plec la tara din prima sau a doua zi a vacantei.
Daca doriti in continuare sa aveti ce face dar blogul meu nu este in functiune intrati pe site-ul :
universulirinei.wordpress.com.
Multumesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu